THINGS CHANGE, AND THEN THEY CHANGE BACK AGAIN

Heeelllo everybody! Som ni redan blivit informerade om så har Gina skaffat sig ytterligare en gästbloggare, denna gång när hon underhåller sig i Paris. Jag hade först tänkt att vara anonym för att ni läsare skulle bli mer nyfikna, men kom på att vad jag än kommer börja prata om så kommer ni förstå vem det var. För att inte chockera er totalt, men det är faktiskt Ylva som skriver! Jag har fått tillbaka min oslagbara bästis och nu kan ingenting få oss isär igen.

Just nu sitter jag i skolan med Andrèa och Ida och jobbar på ett engelska arbete vi ska göra tills imorron, som vi fick reda på idag, suck. Om det är nån som inte vet det så har jag ju då flyttat till Stockholm by myself och går estetiska linjen dans på Viktor Rydberg Gymnasium Jarlplan! Jag trivs bättre än nånsin, trots att en normal vecka för mig inkluderar; ett prov, vilket görs på två timmar, då sitter hela skolan under tystnad och det finns ingen hjärna som inte håller på att explodera, två inlämningar, där en av dem eller båda är ett grupparbete, tre dans koreografier att göra och sedan en 12 läxor på det. Jaag vet, jag ska inte klaga, vissa av er har säkert mer än mig, men damn vad det är mycket att plugg! Som min inackorderings-extramamma säger, : Men Ylva, du gör ju ingenting annat än att plugga! Tack för den, jag är ju ingen nörd, jag har visst ett liv, jag träffar visst kompisar och tränar, men som sagt, det har inte blivit något ovanligt att stanna kvar i skolan tills den stänger klockan åtta.

Anyway, idag när jag satt på bussen skriver min nyfunna vän Sonia ett sms med texten: DANSLEKTIONEN ÄR INSTÄLLD!!! VI BÖRJAR HALV TOLV!!! Jag rusar ursinning upp från sätet och trycker hysteriskt på knappen till dörröppnaren medans jag skriker i telefonen på Sonia att det är hennes fel. Sen kommer jag på att jag har med mig datan till skolan och där har jag avsnitt 10 av Prison Break säsong 4 och blir lugn igen. Så min dag började med min dagliga dos av Sonia i soffan tittandes på PB i ungefär tre timmar. Jag ska inte tråka ut er med världens analys av min dag, men den slutade iaf med ett långt, allvarligt tjejsnack med Sofia, som vilket i övrigt är en exakt kopia av Gina till sättet! Sug på den ni! Innan jag nu hungrar ihjäl ska jag dra mig till Marikas dansstudio för att ta min älsklingslektion på hela veckan med Ambra. Vi hörs imorrn, det här är ju kul. Ser nu att jag skrivit mer i detta inlägg än vad Gina skriver på en månad, så jag ska skärpa mig förlåt. Men jag gillar att skriva!


 Världens bästa Gina.

Kommentarer
Postat av: Sara.

Fan va du kunde skriva Ylva;) haha. <3

2008-11-18 @ 11:10:46
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Linnea

hej :)

2008-11-18 @ 14:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0