SERIOUS BABY

hejhejigen.
Nu sitter jag åter vid datan igen, dock på bättre humör. Ikväll har jag varit och träffat fjällengruppen. Vi skulle göra julgodis, och jag provade på att göra chokladkola. Dem blev lite hårda men ja, helt okej.
Jag har precis diskuterat lite med mamma, jag bad henne , eller lade fram ett förslag om att hon skulle åka bort på nyår. Vi, hela familjen. Jag vill till mina kusiner utanför Uppsala. Dem är oslagbara. Mamma var inte helt skeptisk, glad att hon iaf skulle kolla upp det. Ledsen tjejer, men jag vill inget mer än här ifrån. Funderar på att ta en sista minuten med N. eller något. Det hade varit mer än underbart. Men drömma får man. Tillbaka till verkligheten så ska jag nog lägga mig och plugga det sista snart. Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: N.

Vem vet, en dröm kan bli verklighet, en sista minuten är inte helt omöjligt ;)

2008-11-13 @ 22:12:49
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0