PLUUUUUUUGG!

hejhejblogg.
Jag får panik, jag kunde sovit hur länge jag ville idag, men ändå så drar mitt samvete upp mig ur sängen. Vi hade ingen klok lektion alls idag, började kvart i tio som sagt, och slutade halv elva. Hade dock bara mitt utvecklingsamtal som var färdigt snabbt. Härligt, så nu sitter jag här i hansahusets äckliga datasal med några jobbiga handels-c:are och försöker koncentrera mig på alla läxor och prov vi ska ha. hjälp, jag lär få sitta vid böckerna hela helgen om jag ska bli klar.
Sorgligt men sant.  Jag sitter bara här för att vänta in Tim.

Kvällen verkar bli helt crazy. Ingenting är planerat och det känns som en kväll med fiasko börjar klarna upp. Men men, jag brukar fixa till det så den här gången ska väl det också ordnas.

På tal om kväll, så fick jag ett sms i natt så gjorde mig väldigt förvånad. Peppar, peppar så får man se nya sidor av folk varje dag och kväll. Spännande.
Nu måste jag fortsätta med skolarbetet. Pusspåer så ska jag försöka att hinna få in lite bilder sen resan!

Kommentarer
Postat av: alina

haha

2008-11-21 @ 17:10:16
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0