LÄMNA DINA LÖGNER

hejhejblogg.
Idag är jag trött, och besviken på mig själv. Ibland vet jag inte om jag verkligen tänker på konsekvensera. Och jag kan inte heller göra så mycket åt allt nu eftersom jag satt mig i den här situationen helt själv. Gjort är gjort och orörbart.
Jag vill bara spola tillbaka, sudda ut en del saker. Och göra en helt ny prestation. Göra något som är mer likt mig, och göra som jag brukar.
Kanske var det här det sämsta jag gjort, och kanske borde jag ångra mig till 1000 %. Men jag kan inte det heller därför att lite av min vilja var inräknad.
Det finns däremot smäller jag inte borde ta som jag fått. Men istället för att göra stora saker av det lägger jag det åt sidan.

I vilket fall som helst. Även om du är grymt besviken och vägrar prata med mig, och ser mig som liten och allt möjligt. Så önska jag bara att jag kunde få förklara och berätta hur det var, för det finns en förklaring. Och om jag känner dig rätt, så skulle du förstå. Men jag har verkligen inte mod att göra det.
jagälskardigR.

Kommentarer
Postat av: Sara.

jag tänkte lägga in bilder o skriva om de när jag kommer hem idag;) <3

2008-11-03 @ 12:36:00
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: ELIN

I hope so. Jag är verkligen trött på allt. :P

2008-11-03 @ 16:40:04
URL: http://elinhanssons.blogg.se/
Postat av: v

du verkar älska att skriva kryptiska meddelanden så alla ska fråga vad det handlar om, hhaha

2008-11-03 @ 18:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0