DET SNÖAR I STOCKHOLM IDAG

Idag såg jag min första snö, och det gjorde mig lycklig. Jag älskar snö och det är som en påminnelse att julen faktiskt snart är här! Idag har det vart en seg dag. Jag har varit lite småirriterad på alla lärare idag, vet inte riktigt varför. Min extremt flummiga svenska lärare gjorde mig lite fundersam när hon praktiskt taget vägrade berätta för mig hur man gör indrag på Office 2007. Är det inte lärarens uppgift att lära ut sina kunskaper till eleven!? Morr...
Ikväll ska jag och Evelina vara fackelbärare till invigningen av Stockholms filmfestival, det blir nog roligt och kallt..om jag har tur får jag kanske se skymten av Persbrandt eller någon annan ur den svenska kändis eliten vem vet...
Nästa vecka är det kulturcafèt och då ska alla estet ettor visa upp vad de arbetat under hösten. Vi dansare har koreograferat tre danser och så har vi en gemensam dans. Det är öppet hus, två föreställningar kl 18 och 19.30 så alla som har vägarna förbi den 26 november är välkommna! Kom precis hem efter en krävande dansklass och ska fixa något att äta för att seden träffa Evelina på plattan. Måste bara säga att jag är så GLAD att jag slipper Gotland och allt som följer med det! Ta er därifrån medans ni kan, snart kommer ni bli fast där! haha nej så farligt är det inte, men Stockholm är mer min stad. Ha en trevlig kväll och se på Grey's som jag inte kommer hinna göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0