SOM GJORDA FÖR VARANDRA.


Oh ja, ni ser att jag bytt lite tema på min blogg? gulligt va? Rosa, MM I LIKE! - Nej tack , men jag kände faktiskt för att vara lite somrig ett tag.. Hoppas snart att Elin får lite tid över så hon kan hjälpa mig :)
Så. Nu har ni fått den saken förklarad, nog om det.


Jag har blivit sjuk :( jätte tråkigt, för jag skulle egentligen träffa dom här sötnosarna men inget av det blev av, så hela dagen har jag bara tagit det lugnt, usch på mig. Jag bara slappar, ( men vadå man måste passa på innan jag ska börja jobba ?! ) och nu sitter jag bara och väntar på att min älskling ska komma hem så det blir lite mys. Mamma har bakat en väldigt omtyckt cheesecake som vi snart ska få äta.. Mmmm. jaja.
Jag har verkligen inget vettigt att skriva, men de kan ju vara kul att höra att jag lever.

Pusss/G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0