ONSDAG.

Hej hej. Ojoj jag ser vad dåligt jag laddat upp på sistone, men de är ju bara för att jesper har kommit, och då umgås jag mycket med honom!
Igår så såg vi en film, den var himla speciell , kommer inte ihåg vad den hette, någonting med legend :P Sen åkte vi till Nicole och umgicks lite med folk. Och badade i hennes jacuzzi , haha stavas de så? :D
Idag har vi vart i kalkbrottet och tagit det lugnt och badat, de var väldigt mysigt!
Nu ska vi åka in till stan och träffa en massa folk på strandpromenaden eller almedalen, har inte bestämt oss än :)
Jag skriver kanske senare, + lite bilder om ni har tur!
Puss/G.


Kommentarer
Postat av: LINNEA

ikväll är de match vid ylvaa!

2008-06-18 @ 12:25:10
Postat av: Gina

japp :D

2008-06-18 @ 13:21:28
URL: http://ginah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0