NEJ NEJ.

Just nu känner jag att jag behöver skriva av mig, och jag kan säga redan nu att det här är ett väldigt negtivt inlägg.
Idag är min dag verkligen ett nej. Allting är fel och jag har inte lust med något, klockan är drygt kvart över tre och jag har inte gjort någonting. När jag vaknade åt jag pyttefrukost mot vad jag brukar äta, och sen lade jag mig ute i solen med min mp3 och the hives på nästan högsta volym. Så himla skönt att bara lyssna på dom när man vill rensa huvudet.
Jag känner mig helt besviken och tom, jag saknar allting. Många av mina favoriter kommer hem ikväll med båten från fastlandet. Och vi har vart borta från varandra i tre dagar men det känns som tre år.
Den här helgen har vart den segaste någonsin, men jag vet att det är för att jag bara går och väntar på att Jesper ska komma. Han har haft fullt upp den här helgen, både jobbat och gått på konsert vilket innebär att jag nästan inte alls fått prata med honom klokt, men har jag turen med mig så kommer han ikväll och sover vid mig.

När det var så där 3 veckor kvar tills vi slutade skolan hade jag som ett system. Jag gjorde vad jag skulle varje dag, och gjorde mina vanliga rutiner, Det fortsatt likadant nu när sommarlovet började. Men helt plötsligt för några dagar sen kommer jag helt i obalans. En gammal kompis som jag inte pratat med på ett år, kom och gjorde mig helt förvirrad. Jag förstår ingenting vad varken jag eller den personen håller på med?
När jag vaknar efter jag sovit en natt vet jag fortfarande inte om jag drömmer eller inte.
Och just nu, känns det som om jag aldrig saknat någon så mycket i mitt liv, jag som sagt känner mig helt tom, och det får både tankar och känslor på helt andra vägar. Och nu längre, vet jag faktiskt inte vad jag vill.
Jag känner också hur min tid med Ylva bara minskar. Ja, jag kan väl bara säga att tänk om hon flyttar. Hur ska jag klara mig här utan henne? Hur ska hon klara sig där utan mig? Det är ju trots allt isf 3 år utan varandra, först 13 år tillsammans och lika tajta, sen helt plötsligt blir det 3 år utan varandra. Jag vet inte om jag klarar av det, och jag vet inte om jag vill att det ska vara så. Jag vill faktiskt ha dig här, vet du det? jag vill ha dig här Ylva.

Kommentarer
Postat av: ELIN

SVAR: Haha Gina, sötnos! :) Jag ska försöka hinna fixa en design till din blogg. Om du vill! :)

2008-06-15 @ 16:11:38
URL: http://elinhanssons.blogg.se/
Postat av: Linnea.

Finns här för dig vännen <3

2008-06-15 @ 17:52:26
URL: http://linneatalen.webblogg.se/
Postat av: maja sundberg

gina är bäst

2008-06-15 @ 19:11:35
Postat av: Anonym

min baabbbyyy! jag är hemma nu och vill bara va med dig dig dig

2008-06-16 @ 01:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0