MINA DAGAR BLIR ALDRIG SOM JAG TÄNKT MIG.



Ja efter jag hade vart ute och tränat så kom ju solen fram :) jag blev så glad så efter en snabb dusch sa lade jag mig ute i solen. Och gud så skönt det var, första gången på lovet jag verkligen kände att det var sommarlov :) Men jag blev plötsligt helt trött så jag somnade, härligt härligt. Jag vaknade för en stund sen och kom på mig själv att jag måste städa mitt rum som jag lovat min mamma. Jag får börja nu!

Hörs senare! ciao! /G.






Hittade en gammal bild på mig och Ylva när vi ligger och solar, saknar dig baby!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Lottas hem & present, som ligger i Slite. :)

2008-06-14 @ 23:39:37
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0