MIDSOMMAR

Jag ska börja med at t skriva och hoppas att alla hade en bra midsommar, Min var helt okej men kunde vart bättre kändes det som. Hade velat umgås med mina favorit flicks.
Men min midsommar började av att jag och Jesper vaknade ganska sen, runt halv ett (!?) Men vi kom hem vid 4 tiden kvällen innan så det var inte så konstigt.. Men efter det så åkte vi till Lickers hamn med min familj för att typ träffa folk :) Och gissa vem som man ser där dansandes? Jo Alexander Mattson i min gamla klass, har faktiskt bildbevis!


När vi hade varit där ett tag så åkte vi hem för att äta värsta middagen som var väldigt god! När vi ätit upp tog vi oss till Åminne för att fira själva midsommarkvällen, men de blev väl inte riktigt som tänkt utan vi träffade Tor (Jespers kompis) ett tag och åkte sedan hem. ( Nyktra? nej jag vet inte ). Kvällen var himla blandad men är jag med min älskling så är jag glad. :) och det var han som gjorde min kväll. <3




Sommmmmmmrigt right? haha dom bjuder jag på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0