IT WON'T BE LONG.


Söndag, oj redan söndag idag, tiden går fort och redan om en vecka börjar jag jobba, + att mina kära vänner Nicole och Ylva fyller år den 30 juni och den 1 juli. Har lite att fixa med där asså :)

Igårkväll bestämde jag och Jesper att vi skulle träffa Ylva och Linnea innan han började jobba, han började vid två, därför ställde vi klockan vid 10, men både han och jag var helt slut i morse, och försov oss till halvtolv, haha, den tiden vi hade bestämt träff med dom, SMART. Så Jesper började skaka på mig i morse för att jag skulle vakna, hahaha.
Efter en grymt snabb frukost som bestod av en macka, så åkte vi iväg :) När vi kom till Tors kalkbrott så var ju inte snorungarna där, nej dom tog en extra tur i vildmarken och virra bort sig helt, IQ fiskmåsar.
Jesper var tvungen att åka ganska snabbt och efter det var det mycket tjejsnack. När vi sedan hade frysit rumpan av oss så hämtade Linneas mamma oss och jag och Ylva gick ut och åt :) muuums så gott.

Kvällens planer är att köpa hem massa onyttigt och bara se fotboll med massa skratt, MEN, Mina dagar blir ju aldrig som tänkta. jag orkar inte skriva mer.

Puss/G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0