GOD MORGON!

ojoj, ser ni tiden när jag är uppe fast jag är "ledig" ? Mycket duktig! Fast egentligen var jag inte duktig för jag gick inte upp av en klocka eller något, jag kunde bara inte sova för jag hade så ont i magen :( Och jag tror att jag börjar bli sjuk igen :( helt muppigt.

Men men, på tal om annat, ska ni få se lite av dagens planer:

  • Nu snart ska jag först och främst försöka få i mig lite frukost..
  • Kl. 11-12 Lite solning ( om jag hinner och orkar )
  • Kl. 12.30 Åker min familj hemifrån för att ta oss till hamnen och se studenterna (bror)
  • Kl. 15.00 Är det tårta vid Öster, då lär man vara där! :)
  • Någonstanns vid den tiden ska jag träffa mina sötnötar Ylva och Linnea för att vara med dom några timmar.
  • Kl. 18.00 - 18.30 ska jag ut och äta med robins klass + familj :)
  • 20.00 lär jag träffa mina vänner igen
  • Efter kl. 20 har jag inget planerat så jag får se vad det blir!
Jag tänkte faktiskt också ringa Jesper idag och se hur han hade det igår ( eftersom han var dålig på att höra av sig :P ), han var ute någonstanns. Och den fuskisen slutar skolan idag! så, njut av sommarlovet älskling :)
Ja, ni som känner mig, vet att jag är dålig på att planera min tid! Men jag ska göra mitt bästa!

/ G.

Kommentarer
Postat av: ELIN

Yes det ska jag! :)
Ja förhoppningsvis. haha :D

2008-06-05 @ 10:09:03
URL: http://elinhanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0