FULLT UPP!

Jag kan börja med att säga att jag inte kom in igår, vad det nu kan bero på (?) , därför skrev jag inget inlägg..
Men jag kan berätta kort att här hemma är det fullt upp, för nu idag ska vi ha studentmottagning och det är så himla mycket fix, och så himla tråkigt :P




Igår pratade jag med min älskling, och det blev ganska mycket prat om framtiden. Och jag gillade det inte alls. Men varför jämt tjata om framtiden, man får ta det som de kommer. Men de är omöjligt att bara tänka på sommaren som du säger när jag vet vad som kommer hända efter :(


Iaf, jag saknar dig mest. Men på söndag ses vi. <3

p.s hör av mig senare eller imorn och då kommer också bilder från dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0