DET SVIDER.


Jag måste börja med att säga GRATTIS NICOLE PÅ 16 ÅRS DAGEN! Hoppas du får en underbar dag, fast det regnar och är mulet :(

Jag tänkte, eftersom att det är måndag skulle ni få se hur min vecka ser ut:
  • Måndag, (Idag) Jag ska in på sjukhuset, har fått tid vid halv tre för att göra lite prov och kolla till min sjukdom.
  • Tisdag, jag ska in till stan och fixa lite smågrejer, maybe lite shopping ska jag nog kunna klämma in! Sen ska jag ta det lugnt och hade tänkt att träffa Stina eller Maja för en efterlängtad fika.
  • Onsdag, börjar jag jobba. Jobbar mellan 12-18. Har inget planerat på kvällen! Att gå och kolla på Tiljans hade inte varit fel, det brukar vara en bra show!
  • Torsdag är samma som onsdag, jobbar samma tid. Ledig efter 18.00.
  • Fredag jobbar jag också, men då ska jag hitta på nått kul efter jobbet! Jag menar, det är ju ändå fredag!
  • Lördag, ska jag sova ut för fem öre! Men sen ska jag, Linnea och Nicole ut till gotlands rockfestival Vadstuck! Ser verkligen framemot att träffa lite folk där :)
  • Söndag, slappardagen number one. Varför inte bara mysa och ha filmkväll med mina favoriter?
Låter som en helt okej vecka va? :)

Jag måste bara säga att jag är lite stolt, jag har högst nu bloggat i två veckor eller något liknande! Och det har redan höjts med 100 personer! Vad kan det bero på? :) aja, det är bara hoppas att ni tycker detta är intressant :)


/ Gina Hedrén.

Kommentarer
Postat av: nicole.

Tack älskling :) <3

2008-06-30 @ 20:05:55
Postat av: maja

sötaste gina :)

2008-07-01 @ 17:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0