ÄR DET DÄR EN VIDEOKAMERA DET?

Ojojoj, känner ni också hur sommarlovet närmar sig med stormsteg? Ja, de är faktiskt så att man kan börja räkna ned nu! Och det innebär ju också att det inte är mycket kvar i skolan längre!
Så jag kan berätta kortfattat ( för det är inget kul alls att läsa om) att vi har tema dagar nu, Och årets tema i skolan är världsarv, jag menar , TA NÅ TRÅKIGARE VÄL? Nej tack säger jag. Men jag, Ylva, Maja och Linnea valde att ta intervju med några frågor. Och då trodde vi att platsen där vi skulle intervjua var frivillig. Men nej! Vi blev platserade på Visby Lasarett, kändes ju inte riktigt bra! Springa runt till massa gamlingar som redan kan allt om den tiden ( ja dom levde ju nästan då? ) som bara tycker att man är jobbig. Nej jag kände mig som Maja, Respektlös.
Och såklart hade jag kameran på plats:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0