OH NO.

Det är ganska sent, i mitt förra inlägg skrev jag att jag skulle byta om och slänga mig på soffan, precis vad jag gjorde. Fast jag bytte ut dvd:n mot MTV. Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker faktiskt det är kul att se på MTV och alla deras patetiska program. Alla porgram som " ex-effect" , "Next" , "Room raiders" , egentligen. Vad är det för larv? Men sånt roar mig, att se hur allt är upplagt. Och hur dåliga "skådisar" alla blir. Hahha, jag skrattar bara jag tänker på det :)

Men men, nu är det en kväll, nästan exakt som alla andra kvällar. Det betyder att alla tankar och funderingar sätter igång i mitt huvud. Men ikväll ska jag faktiskt hålla igen och inte skriva allt jag känner. För det räckte nog med det jag skrev igår.

Nu ska jag fortsätta att tänka ut och fixa lite med designen som snälla Elin hjälper mig med! Ciao! /G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0