MIN FÖDELSEDAG

Ja, igår var min födelsedag! Hela 16 år är jag nu, :D:D:D grattis till mig själv i efterskott :)
Jag ser att det var läääääääängsen jag ladda upp inlägg, men ni vet varför :)
Jag tänkte att jag skulle berätta lite om igår, Min dag började av att jag vaknade halv 8, sådär fånigt tidigt på sin födelsedag. Men såklart. Barndomen finns ännu i mig, jag vaknar alltid ca 2 timmar innan min familj kommer in och sjunger :) När dom äntligen sedan kom in fick jag öppna massa paket, naww tack för alla presenter, fick lite allt möjligt, en mobil, kläder, småsaker och hudkrämer och allt möjligt :) Sen var det snabbt till Ire strand, så jag tror vi var där redan vid halv 11 tiden. En hel dag på stranden gör mig superglad så mitt humör var på topp! Vi åkte hem på eftermiddagen för sen skulle jag in till stan och firas, Supermysigt var det, med tårta och uppvaktning. Jag tror folk sjöng för mig 4-5 ggr. Söta friends man har, och tack för alla fina presenter :):) Sen på kvällen drog vi omrking lite, sen ner på någon efterfest, som i stort sätt sög ;)
Ja det var lite för om mig vad jag hade för mig igår. Jag har massa bilder, och ska försöka att få in dom senare. Puss
 








Okej, nu har ni gått lite långt. Det räcker liksom nu. Du kan inte vara mer falsk. DU vet att jag inte vill ha någonting med dig att göra. Så lämna mig ifred. Försök inte låtsas som ingenting har hänt. För du har bettet dig som en stor lort. Ditt lilla falska du. Samvete, det tror jag inte ens att du har. Eller vet vad det är kanske?
Mer tänker jag inte säga, för du är inte värd att nämna på något sätt eller slösa tid på. 
USCH.

Kommentarer
Postat av: ELIN

Grattis i efterskott snygging! Hoppas du hade en bra födelsedag!

2008-07-25 @ 23:20:49
URL: http://elinhanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gina! Du är med på en bild i Gotlands Guiden, om du inte var medveten om det! ;)

2008-07-27 @ 11:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0