JAG SAKNAR DIG.

Ja, som sagt. Jag saknar dig. Och det är inte lite.. utan helt sjukt mycket. Fast det kanske bara var någon vecka sen vi sågs sist så känns det helt tomt. Vi har verkligen inte hörts varje dag som vi brukar.
Allt är förrändrat, och det kan bero på att båda har mycket att göra, båda har jobb osv. Efter allt hände, så insåg jag att vi kommer nog alltid att vara vänner.
När jag tänker tillbaka på allt vi gjort blir jag alldeles glad, det är så himla mycket på ändå så kort tid. Och jag minns första gången vi möttes som om det var igår.
Alla gånger vi skrattat och flamsat och dragit tråkiga skämt. Alla gånger vi tyckte typ själv att vi var roligare än den andra.

Och en sak som är säker, är att jag vet att du känner exakt samma som jag, inte sant Nicole?







Kommentarer
Postat av: Anonym

moget

2008-07-13 @ 16:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0