JAG DÖR HELLRE ÄN ATT DET HÄNDER.

Hej hej hallå, jag har varit dåligt på att uppdatera men det är faktiskt inte så konstigt eftersom våra två datorer hemma har gått sönder. Jag säger bara usch. Jag hatar sånt. Så varje gång jag lägger upp nytt inlägg nu så är jag inte hemma eller så lånar jag någons data. :) Men men, vi hoppas att problemet är löst inom kort!
Igår var jag och spelade minigolf, väldigt kul att få umgås lite..

Men jag tänkte på en annan sak, en del säger till mig, "Din blogg kan verkligen misstolkas" som tillexempel när jag lägger ut låttexter, men ni som säger att den kan misstolkas, har ni tänkt på att jag kanske lägger ut det för att det betyder nått. Att det kanske är just texten som passar in och att jag känner så. Jag kan säga tll er alla att varje inlägg jag gör, så finns det ett budskap i. Såklart. Det är ju ett sätt att beskriva hur jag känner. 
Jag vet vad jag gör, jag har koll, jag tänker väldigt väldigt ofta två gånger innan jag laddar upp nya inlägg. 

Ja, nu som det har blivit såhär, jag får helt enkelt blogga när jag får tag i en dator, därför kan det bli lite färre inlägg. Men jag lovar, Ni överlever ;)  

Men det var allt för mig nu, nästa vecka jobbar jag varje dag utom torsdag, då det är MIN FÖDELSEDAG! :D:D







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0