JAG BADAR INTE.

Ja, ni läste rätt. Jag badar inte längre. Vi var en heldag med familjen på Ire strand, super mysigt verkligen. Men det är kaos. Jag kommer inte ner i vattnet längre. Det är som en blockering eller nått liknande. Haha oj vilken badkruka jag har blivit. Får ta och skärpa mig alltså. Så ja, jag doppade endasr mina fötter i det iskalla havet.
Som sagt så är jag fett lack för att Sara tagit min kamerasladd. Men det finns ingenting jag kan göra åt saken just nu. Så jag hoppas att jag får den ikväll så jag kan sätta in bilder från gårdagens kväll och från min härliga dag på stranden.
Kvällens planer är att åka in och träffa Linnea, sen tror jag vi var bjudna på någon spelning någonstanns. Ska iaf bli supermysigt :)
Vet inte om jag skriver innan jag åker till henne, Men annars hörs vi senare. Puss


Inte riktigt som Ire strand, men på ett ungefär ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0