ETT STORT MINUS.

Hej hej, ser att jag har väldigt dålig upptadering här, ser också att det blir så när man jobbar mycket. Men det hoppas jag att ni förstår!
Den här dagen har faktiskt inte varit som alla andra, För efter jobbet idag, kom min lilla söta Linnea och hämtade upp mig för en sväng ner mot havet. Vi stannade upp i Almedalen (SHIT SÅ MYCKET FOLK. Men att det är politikerveckan säger väl allt..) och satt oss med våra färska jordgubbar och bara pratade och skrattade. Det kom förbi lite folk som man kände igen.
Vi gick senare till hamnen för att lyssna på lite livemusik där några band spelade. Bl.a. Friends of Harrys :) Tyvärr glömde jag kamera. Very bad men men...
Nu ska jag avsluta det här inlägget med ett stort minus, och det är alla turister som tror att dom är nått. Och sitter jag och Linnea och pratar så kommer dom i mellan och ska sitta väldigt nära. Haha, NEJ TACK. Det är inget för mig. Visst kom gärna fram och säg nått vettigt, men var inte så närgångna. :)

Tack för mig, morgondagens planer kan bli jobb. Men inte säkert. Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0