DET HÄR SUGER.

Tillgång till data, jippi!
Jag kan ju börja med att säga att min helg var helt okej. I lördagskväll åkte jag in och träffade Linnea, sen träffade vi massa annat folk senare. På natten där kände jag hur jag började må dåligt men jag trodde att det skulle bli bättre när jag hade sovit en natt. Men sen när jag vaknade söndag morgon. Då kände jag mig mer död än levande. Fan mitt huvud värkte, jag hade nackspärr, och hade blivit förkyld, härligt, inte sant?!
Så igår gjorde jag ingenting, jag åkte hem och vilade och sov i flera timmar. Idag var det dags för jobb. Men jag kunde inte jobba fullt ut, för den kraften hade jag inte.
Men jag gjorde iaf några timmar och åkte sedan hem till mamma. Mycket skönt att bli ompysslad i soffan. :)

Nu börjar frågorna komma, med vad jag önskar mig! Inte dåligt att jag blir 16 på torsdag! Verkligen något jag ser framemot. Jag älskar min födelsedag, :):):)
Iaf så hoppas jag att jag blir frisk tills dess, nu är jag trött och mår grymt dåligt. Men jag skriver om mina dagar och händelser jag fort får tillgång till data! Puss //






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0