TJEJER I JEANS

uppdatering.
Jag kom för en stund sen hem från träningen. Det var sista för året. Lite sorgligt alltså, sista träning med M och A.

Jag är trött, verkligen. Har ont i hela kroppen och vill bara sova. Funderar på att gå och lägga mig snart, hade ju varit skönt.
Istället för att jag åkte hem och skulle se GG som inte blev av gick jag med maaam på stan. Shit vad flummmig min mamma kan va, helt knäpp, buuuut I like her.. Vi skulle iaf för första gången utforska skokanonen. Vilket fiasko. HAHA.
 Imorgon blir det en rolig dag, vi ska ha klassdag med pizza, twister och andra spel. Vår lärare är så barnslgt rolig. Jag gillar henne, hon är som en lärare ska vara.
Jag hoppas också att jag kan träffa in att träffa Lisa på eftermiddagen, jag tror hon behöver det. Hon verkar sjunka lite men det ska vi jobba upp igen, visst? Kanske baka lite?

Godnatt på er. Och puss.


Kommentarer
Postat av: nicole

Var skokanonen inge bra? :O Har inte pallrat mig dit än :P

2008-12-16 @ 21:59:33
URL: http://niicolan.blogg.se/
Postat av: nicole

Haha :P Hur gick träningen då? :)

2008-12-16 @ 22:05:36
URL: http://niicolan.blogg.se/
Postat av: nicole

Jag har ju precis uppdaterat, för bara någon minut sen :P

2008-12-16 @ 22:07:03
URL: http://niicolan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va? :O

2008-12-16 @ 22:14:15
Postat av: GINA

vad svarar man på: "va? :O" haha :)

2008-12-16 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0