STRESS

hejhejblogg.
Idag är det fullt upp, känner mig lite bättre men har fortfarande feber.
Lite stressad, ska åka in till stan om en halvtimme och ska fortfarande duscha och fixa mig.. - typiskt mig.
Var nyss i stallet, lite mysigt är det ändå, så det får jag nog erkänna. :)

Min dag ser ut såhär:


  • Duscha, fixa i ordning mig
  • Åka in till stan
  • Handla lite julklappar med maaaaaam
  • Besöka Lisa på sjukhuset
  • Träffa farmor
  • Åka hem
  • Ta hand om hästarna
  • Åka på Lucia
  • Städa upp i mitt rum
  • Och jag sparar det bästa till sist - SOVA!!
Trevlig dag people! Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad bra!



Ha en bra dag du! :)

2008-12-14 @ 15:07:34
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0