SLARVAR MED TIDEN

Nämn något som gjorde dig glad igår: Angelica och Nicole
Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt och väntade i Nicoles hall på att mamma skulle hämta mig
Vad gjorde du för 15 min sedan? Skrattade med syster
Det sista du sa högt? "Mmmhmmmm"
Det senaste någon sa till dig: "Hallå Gina GINA GINA!!!! "
Vad har du druckit idag? Julmust
Vad var det senaste du åt? Choklad - I like
Vad var det senaste du köpte? Kofta
Vad är det för väder hos dig nu? Kall ute tror jag :S
Godaste glassmaken? Kola!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Mer än mycket
Sover du tungt? När jag är trött
Drömmer du mardrömmar? När jag har feber
Trivs du i skolan? För bra
Favoritklädsel? Min mjukisdress
Favoritlåt just nu? Pokerface - Lady Gaga
Vad ser du om du tittar till höger? En mamma och en syster som ligger på golvet och skrattar
Vad gör dig glad just nu? Min kommande resa
Vad ska du göra härnäst? Byta om
Höger eller vänsterhänt? Höger!
Humör just nu? GLAD GLAD!
Favoritgodis? MARABOU DAIM, för-all-tid
Kläder just nu?  Tunika utan tighs
Sommarplaner? SOLA!
Hur många kuddar sover du med? 6 ?
Sjunger du? Har hänt någon gång men det gick inte som jag och Lisa tänkt..
Morgon eller nattmänniska? Morgon, jag är mörkrädd
Vad är viktigast för dig? Att min familj mår bra
Är du kittlig? Det där ska vi inte ens nämna..
Snarkar du? har aldrig hänt!
Stjärntecken? Lejon, JULIBARN :)
Äckligaste insekten? säg någon som inte är äcklig?
Är du kär? Jag har inget bevis?
Längtar du mest efter just nu? PORTUGAL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0