SISTA SKOLDAGEN

hallådärblogg.
Hela den här veckan i skolan har varit värdelös. Fy. Vi gör ingenting, bara betygsnack, och det går på 10 min, Sen sitter man bara vid datan och degar.
Idag har vi ändå gjort en kul grej, vi hade nämligen julgympa med fordonskillar, haha det var faktiskt roligare än vad jag förväntat mig, men dom får träna på sin taktkänsla över jul.
Ikväll är det julmys med gullungarna. Vi ska hem till Nic och bada jacuzzi, sen bara se film. Det kommer bli super. Så skönt att sova ut imorgon. Jag längtar. Jag tror jag nästan ska gå upp och baka scones till dem. Kul att se deras min, nog om det.

Nu efter skolan är det lite julklappar som ska fixas, sen vara hundvakt skulle jag tro. PUSSPÅER!

Kommentarer
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign till ett billigt pris!

sv: det låter bra de :)

visst är det skönt med lov nu? :D

2008-12-18 @ 17:00:15
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv. okej mysigt :) jag ska iväg och träna snart :)

2008-12-18 @ 17:54:36
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0