LUCIA HIT OCH LUCIA DIT (VECKANS PLANER)

Just nu sitter jag funderar på vad jag kan ändra på i min färdiga novell som vi skriver på svenskan. Mitt ämne är "sjukdom", sen får ni lista ut själva vad det handlar om.

Jag tänkte dela med mig av veckans planer, och då vet ni ju vad jag gör och håller till :)

Tisdag: Jag har 2 prov i skolan, Muppigt. Efter skolan ska jag åka hem och plugga och föröska klämma in lite GG. Jag är fast. Jag vet. Men sen är det träning!!
Onsdag: Har typ inga planer fram till klockan 7 (tror jag ska färga håret), då ska jag på "Nobellmiddag". Ska faktiskt bli jätte kul. Men jag har inte bestämt kläder... problem, problem.
Torsdag: Jag vill träffa Lisa efter skolan, men kan bli lite tight alltså. Sen är det förfest hos X senare vandra vidare till sävefesten. Men vågar man verkligen gå dit när det sprids så mycket osanna rykten här på Gotland? Såklart. Bloggarna hindrar inte mig.
Fredag: Jag lär vara död. Men ska iaf försöka att klämma in lite lucia framträdanden där på etftermiddagen. Sen är det träning.
Lördag: Hjälpa Nic med håret hoppas jag. Annars slappa och dra en film eller 2. Ska på Lucia där med.
Söndag: Ni har hört det förut, jag ska på luciaframträdande. Men min syster är Lucia. En sak jag aldrig fick uppleva. Vilken liten jävel. Bli inte som mig.

Hoppas ni har lika kul vecka framför er ;)

Kommentarer
Postat av: soeticz

sv: hihi! vad har du för planer för idag? :)

2008-12-08 @ 20:26:07
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja okej. Turism och handel låter som intressanta ämnen. Men om man får ta sånna ämnen då väljer jag självklart dans som favoritämne, och scenisk gestaltning, men sen kommer engelska och historia! :)

2008-12-08 @ 21:07:45
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

oj, du verkar ha fullt upp ju ;) Men bara en massa roliga saker ju :D haha ^^



tråkigt med förust, men bra att ni spelade bra iaf! :D

2008-12-08 @ 22:02:53
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jo, men det är svårt att ha bara en favorit, saker och ting är ju roliga på olika sätt. :)

2008-12-09 @ 10:30:12
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0