HELT OKEJ MÅNDAG ÄNDÅ

Jag saknar Lisa, längesen vi sågs hon och jag. Jag måste träffa henne i veckan. Mina ord, min lag. <3

heejhejblogg.
Jag får så dåligt samvete. Jag är sämst på att plugga, nyss somnade jag efter en timmes plugg men jag känner ändå att jag kan handeln hyffsat bra som är prov på imorgon.
Vår datakunskapslärare terroriserar oss med prov, På mindre än 3 veckor har vi haft tre prov. Och såklart sätter hon det på fredag morgon, och vi kommer vara så pigga då, för att det är sävefest på Torsdag. Hjääälp mig. Nästan så att man ska sitta hemma och plugga för att fixa mitt MVG. - Upp till bevis.

Skolan var helt okej idag, förutom alla blickar och viskande. Men sådant klarar man av. Fick några roliga kommentarer från några i klassen. Dom är för söta ändå. Jag älskar våran klass.
Vid 4 tiden mötte jag upp Stina och Alina, vi fikade och bytte hemlisar så det räckte. Men giiirls. Hoppas dem stannar hos er. Alina är alltid lika rolig med sina patetiska små smekord på saker och ting (förlåt A, men jag var tvungen att säga det). + Att Stina tog upp att jag mobbade henne förut vilket jag inte alls kom ihåg! :)
Jag har funderat en del nu, ena halvan av mig säger, "Du borde tänka på vad du gör och dina konsekvenser".  Andra halvan säger. "Du lever bara en gång, så varför inte?" Maaah, ni ser själva min beslutångest.
Borde ringa Ylva, hon kan ge mig bra råd.

Nu funderar jag på att krypa ner och sova lite, jag menar, det hade varit jätte skönt. Tänk om jag inte vaknar?
- sorgligt.

Pusspåer!




P.S. Igår glömde jag skriva värsta skämtet jag var med om.
När jag, Linnea, Mattias och Emil skulle hem till Emil i lördagskväll (klockan var runt 24-01) så trodde jag att vi var framme så jag säger hastigt "Vad fint ni bor!"
Emil pekar på huset bredvid och säger, "Nej, jag bor här!"
Haha jag och Linnea faller i garv och jag mumlar fram "Jaaahaaa... "

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja det var lite faktiskt lite roligt;)

Men inget fel på mitt hus hoppas jag :P

2008-12-08 @ 19:34:20
Postat av: GINA

haha nej då, inte alls :)

2008-12-08 @ 19:46:19
URL: http://ginah.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha vad pinsamt x) Men kul att du tog det som ett skämt, jag hade dött av skam xD Du klarar nog provet lätt ska du se =P Lycka till!<3

2008-12-08 @ 19:52:39
URL: http://trillingsystern.blogg.se/
Postat av: nicole

Haha, ni lyckas alltid ;)

2008-12-08 @ 20:41:23
URL: http://niicolan.blogg.se/
Postat av: alina

vafan skit i bra råd och ångest. LEV, gina!

2008-12-08 @ 23:09:39
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0