FYLL INTE LIVET MED DAGAR, FYLL DAGARNA MED LIV!

Hejhejblogg.
Vilken dag! puuuuh! Jag är helt slut, och glad. Jag är på toppenhumör. Skolan var bra, maten var skit, hela dagen har annars varit bra :) Jag möttte upp Lisa på bussen, ohh så nervös jag var..  Vet inte varför, men jag hade liksom inte alls någon kontroll just då.
Men oj när jag mötte upp henne. man såg verkligen att hon var sjuk, men hon var förvånandsvärt glad. Vi pratade om skolan hela bussresan hem då vi sedan hoppade av och gick hem till henne.
Jag kände igen huset diekt, har ju vart där förut. Jätte mysigt place verkligen. Nyaste inredning, och oj så många saker man kände igen. Märks att våra mammor gillar att prata ihop sig.
Lisa hade bakat lussebullar som jag knappt kunde slita mig ifrån, supergoda!
Så där satt vi i köket med en supersöt hund hoppades runt benen och pratade om henne, jag låter henne va i centrum när det gäller prat, för det är hon som är viktigast. Oj så mycket jag fick ur henne, hon öpppnade sig helt och glad är jag för det. Det syndes också att hon ville prata, och jag bara lyssnade helt. Vi bakade en supergod kladdkaka, och hon åt! Jag fick glädjeskutt i hela magen. Så duktig hon var. Och så söt hon var. Tårarna var inte långt ifrån. Varför hände detta dig?!
Jag tror verkligen, och hoppas till 100 % att  något fick henne att tänka om, och att hon vill träffa mig igen. Det var längesen jag hade så kul.

Det kommer bli bra, hon kan om hon vill. Jag vet det. Det är jobbigt i början, men hon kommer fixa det. Jag vet. Och det är jag glad för.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååh! Får tårar i ögonen =') hade riktigt mysigt idag. Tack för allt!<3

2008-12-03 @ 20:49:10
URL: http://trillingsystern.blogg.se/
Postat av: ylva

gud va skönt att höra! efter din skräck historia blev man ju livrädd! men va häftigt att hon ändrade sig pga dig!!

2008-12-03 @ 20:54:59
Postat av: Linnea

du är en fantastisk människa. med ditt stöd kommer hon klara sej ur detta. <3

2008-12-03 @ 21:00:09
Postat av: GINA

Jag hoppas verkligen att ni har rätt. Ni hade gråtit sönder om ni var med, men jag kunde hålla mig... :)

2008-12-03 @ 21:06:07
URL: http://ginah.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

"Skolan var bra, maten var skit"

haha, det låter som en vanlig skoldag ^^,

2008-12-03 @ 22:22:35
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: LovelyC - Around the world

nattinatt :)

2008-12-04 @ 03:18:11
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: soeticz

sv: okej :) då förstår jag att du saknar henne, men kan hon inte komma och hälsa på dig då? :)

oj, gotland av alla ställen :D är det fint där? :D sommarstad gotland vil jag på nångång, om det finns kvar? ;o

2008-12-04 @ 13:15:59
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0