SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 08.

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
 Blivit av med en vän.

Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?

Bättre väder :D

 Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
24 Juli såklart! Min födelsedag!

Största misstaget?

Träffa en viss person.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
var väldigt sjuk i början av lovet, hade både urinvägsinfektion,influensa och ögoninflamation :(

Bästa köpet?
vet faktiskt inte :O

 Vad spenderade du mest pengar på?
 En helg med tjejerna.

 Gjorde någonting dig riktigt glad?
 När lönen från allt jobb kom :)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?

 INgen jag kommer på vid rak arm.

 Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

 oh shit, det borde alla veta.

Vad önskar du att du gjort mer?

 Att jag hade tagit vara på det fina vädret!

 Vad önskar du att du gjort mindre?
Slappat tror jag.

 Hur tillbringade du din midsommarafton?

Först hemma, sen Åminne med Jesper och hans kompisar.

 Blev du kär i sommar?
jag var kär i somras.

 Hur många förhållanden?

Ett som pågick.

Favoritprogram?
Morden i Midsomer :)

Bästa boken du läste i sommar?
 Jag läste inte så mycket.

Något du önskade och fick?
En mobil:)

Något du önskade dig men inte fick?
Ha kvar Jesper

 Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?

jag tillbringade den tsm med Ylva och vi solade.

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

 Mera sol och mera kompisar

 Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?

så grymt mycket sämre än året innan

Vad fick dig att må bra?
 Mamma,Linnea och Nicole

Vilka saknade du?
 
Lisa i GBG

Sommarens besvikelse?
vädret!

Sommarens bästa?
Min egen födelsedag!

Haha ja så kan det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0