NÄR VÄRLDEN GÖR SÅ ATT DET SNURRAR

Hej hej hallå, kom precis hem för att har jobbat sista dagen! Mega skönt, men jag vet att jag kommer jobba mer, redan faktiskt på tisdag. Nu sitter jag hemma hos Nicole, hon är inte hemma. Jag vet faktiskt inte vart hon är men jag hoppas hon kommer snart..
IKväll ska vi ha spakväll. Supermysigt. :)
Imorn är lite planer att åka med tjejerna till ire och träffa lite folk. Ha en såndär grillning på stranden, något jag faktiskt inte har gjort i sommar så det är nog dags nu.
Jag ska nog städa Nicoles rum lite tills hon kommer, Allt för mig. Puss





Det finns en text som lyder:

Älska den du älskar,
hata den du hatar.
Men hata aldrig den du
 en gång älskat.


Enligt mig, är det ren skitsnack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0