NÄR KÄNSLORNA BUBBLAR ÖVER

Okej okej, skolan har börjat. Gymnasiet har börjat. Och jag har börjat i en ny klass med nya folk som också går handel som jag. Ovant. Allt kändes väldigt ovant. Men min klass var helt okej. Och min klassföreståndare var helt okej.
Men min dag har varit väldigt speciell ändå, inte bara för att det var första dagen utan också för en annan del.
Jag tänkte att jag skulle ligga lite lågt med det men jag kan säga att jag har gjort något bra. Jag har så mycket jag verkligen vill skriva men får inte fram rätt saker. Det känns som jag inte får, som om det jag gjorde var någon skam och någon håller mig tillbaka. Men det är väl det viktigaste att det känns rätt, eller hur?
Jag tänkte faktiskt sätta in några bilder som lite bortförklaring.


Linnea

Hannes & Hugo

Linnea & Kubas

Den här borde inte diskuteras

Allt för mig nu //
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha min klasskamrat Lucas :D

2008-08-20 @ 21:10:34
URL: http://linneatalen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

att gina börjar använda kubas......................

2008-08-21 @ 17:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0