NÄR BARNDOMSKOMPISAR DYKER UPP

Hej hej hallå :) Sorry för den dåliga uppdateringen men jag tänkte berätta lite om mina senaste dagar. Jag kan väl börja med i torsdagskväll. Jag var på sävefest på hamnplan. Jätte kul faktiskt men oj så trött jag var dagen efter. USCH. Har tyvärr inga bilder från den kvällen :(
Sen i fredags var jag ju då helt död så jag åkte hem och sov efter skolan, och så slutade också min kväll eftersom jag skulle upp och jobba igårmorse. Jag jobbade fram till 5 igår sen så åkte jag hem till Frida och förberedde allt för kvällen. Hahah det var ju nämligen lite party party där. Hahaha jag tänker inte säga nå mer om festen men ni får istället se lite bilder som togs. :D
















Skriver kanske senare. Det var allt för mig just nu. PUSS / G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0