MINA PLANER

hallåhallåblogg.
Nu sitter jag i skolan på lunchen, vi slutade vid tio och hade två timmar lunch, härligt härligt! Sånt gillar vi väldigt mycket!
Jag kan säga igen att jag verkligen stormtrivs! Allt är jätte bra i skolan ( okej ett undantag är maten, men den är helt okej eftersom dom har ett fräsch salladsbord)
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, tänkte berätta om lite planer för resten av veckan:

  • Idag: Ja, vad händer idag. Jag slutar vid tre, ska nog träffa min kära kusin och ta en trip på stan med henne. Sen ska jag hem och plugga lite, ska läsa något intressant kapitel om projekt och företag?
  • Fredag: Går i skolan tills 3, sen är det snabba tag för jag ska börja jobba vid halv 4. Lär jobba tills ungefär 7. Sen har jag inga planer, men troligtvis blir det en hemmakväll med min mamma.
  • Lördag: Jag börjar jobba kl. 10. Kommer vara helt död antagligen :P Jobbar fram tills 5 då jag sen ska träffa Nicole tror jag. Vi tänkte ha en ensam kväll och hyra stuga vid snäck och bara mysa. Nicole fixar :) 
  • Söndag: SOVMORGON!!! Lär väl vakna i stugan om det blir som tänkt. Sen åka hem på kvällen och ha en liten spakväll. Myspys.
Jag har en nyhet som gör mig jätte glad, och det är att nu är resan bokad till Albufeira i Portugal, lägger väl ut lite bilder på stället senare. Men jag åker från Arlanda den 30 September (FÖRLÅT Linnea för att det är din födelsedag, men jag lovar dig en fin present i stället!) Jag kommer hem veckan efter. Lite svårt att ta längre resa när det är mitt i terminen. Det var allt för mig nu.
Puss


Kommentarer
Postat av: sofie

jaa det är den verkligen :)

2008-08-28 @ 13:52:16
URL: http://hofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0