I SKOLAN

Hejhejblogg
Nu sitter jag i skolan och har precis jobbat klart med ett arbete om turism. Vi skulle skriva om ett av våra resemål så jag valde när vi åkte till Brasilien. Det var en himla härlig resa det. Och snart så drar jag igen, ska bli så himla skönt! :)
Från att återgå till verkligheten så slutar jag idag kl. halv 2. Tidigast dagen, wohoo! Ska nog ta en runda på stan för att köpa det sista till skolan (block och sånt). Sen ska jag bara träna ikväll annars har jag inga planer.
jag har nästan aldrig något planerat längre, tar bara dagarna som dom kommer :)
Nej men nu ska jag ut och ta lite luft, allt för mig just nu. Puss


Ponta Negra Beach i Brasilien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0