EN OVANLIG TORSDAG

HEJHEJBLOGG.
Idag har varit en bra dag, skön dag. Vi bara leker i skolan. Ibland får jag för mig att jag valt fel linje och tror att jag går på barn och fritid. Men så är det såklart inte. Jag träffade Annie, Jannike och lite andra på maten, kul och se dom och prata lite. Var faktiskt ett tag sen. :)
Men för att prata om kvällens planer så blir det party party! Frida kommer om någon timme sen ska vi senare fixa lite tillsammans. Sen ska vi också se vart förfesten blir någonstanns. Vi har nog några alternativ. :) Är det många som ska dit ikväll? Man har hört lite blandat folk. Tyvärr orkade inte min kära vän Linnea hänga med så det får bli vi andra tjejer :)
Nej nu ska jag ut på en promenad sen duschen. Allt för mig idag. Får se om jag vågar ta med mig min kamera ikväll isf kommer bilder imorn!
Puss.


Kommentarer
Postat av: diana

hejdu!

det kommer att komma JÄTTE mycket folk vad jag har hört. eftersom det har ju inte ens varit inspark, så får folket äntligen en fest lite tidigt på skolstarten! :) see ya there!

2008-08-21 @ 16:11:55
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0