Vi har köpt vår drömlägenhet!

Jag har återhämtat mig. Gissa om jag var överrumlad, trött och lycklig. Vilka dagar i Stockholm alltså. Oavsett, ikväll har det varit som en vanlig söndagskväll. Jag och Henrik har förberett för morgondagens jobb men jag glömmer ju bort att det inte är måndag utan fredag imorgon. Det är dessutom klämdag, men eftersom jag var ledig mån-ons så känner jag att jag behöver beta av en del saker. + Att jag har avstämningsmöte med min uppdragsgivare imorgon + planeringsmöte kring min nya hemsida och blogg med min leverantör. Spännande. 
Den här lediga dagen har varit perfekt. Vaknade utvilad, myste framför TV:n med frukost och tog en lång promenad och sprang lite. Hann ventilera massor av saker med H och fastnade pussandes på en parkbänk i träningskläder med hela Mälaren som utsikt. Livskvalité.
Jag och Henrik pratade lite om att göra det officiellt, så jag tänkte meddela er min fantastiska nyhet (väldigt stor för mig):
Vi har köpt lägenhet! Otroligt. En 3:a på 115 kvadrat i ett av Västerås äldsta hus. Bostadsrätten ligger precis intill Djäkneberget med grönområde och park och ett stenkast från uteliv och city. Typ granne med hyresrätten jag har idag. Känns så himla bra. Inflytt är 1 september och jag dör av längtan. Lägenheten är topprenoverad med exklusiva matrialval och vi behöver inte röra ett finger. Skjutdörrar till sovrummet, fiskbensparkett, så djupa fönstervallar att jag skulle kunna sitta och läsa i dem och stora ytor. Det passar oss väldigt bra. Och ja, jag vet att lyx kostar men vi tror det är en bra investering trots att den var dyr. (Trodde aldrig jag skulle säga det här men jag kan knappt vänta tills Henrik installerar sitt sonossystem i hela lägenheten så jag kan få musik och nyhetsmorgon var jag än befinner mig). 
Här kommer några bilder..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️❤️

2015-05-16 @ 21:56:39
Postat av: Anonym

❤️❤️

2015-05-16 @ 22:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0