Hängig och ostabil

Ledsen för lite dålig uppdatering här men jag gör så gott jag kan. Jag har det lite motit nu, tycker vardagarna den här veckan har varit tung och känner mig liksom lite, vet inte. Kanske något i stil med oskön. Jag kände i onsdags att jag inte riktigt kände mig 100 % fysiskt och sen dess har de blivit värre. Imorse hade jag feber och min kropp värker. Känns som om mitt huvud typ ska brinna upp också. Jag har så himla mycket i huvudet, vet inte varför, vill försöka sortera ut jobbiga saker men jag får liksom inte till det. Henrik ser direkt på mig när de är något och igår var en sån kväll. Kom hem och tårarna ville inte sluta rinna. Jag känner att det är okej som det är också. Jag och Henrik har en tuff höst i ryggen och det här med att bo på flera ställen och inte få någon bas är inte heller bra för mig. Men jag ska stå ut till 1 september, sen kan jag koppla av och försöka landa. 
Jag längtar hem till Gotland, till mamma och pappa och till min syster. Till naturen och till havet, jag känner igen känslan, den kommer varje vår men just nu känns de så långt kvar till sommaren.
 
Oavsett, jag har en ledig helg framför mig, idag sover jag lite då och då och försöker titta på något för att hålla mig vaken. Verkar inte finnas en enda tablett som vill ta bort min huvudvärk och jag tror lösningen är att vila. Vi hörs senare. 

När det är såhär fina dagar som igår då får man suga in all sol man kan. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0