Jag sover mitt i sängen

Oavsett hur sent eller tidigt man lägger sig, hur mycket man har sovit, om det är   en grå eller solig dag man vaknar till så är det absolut det bästa, att få slå upp ögonen framför någon som du. Det bästa som finns är att vakna med dig. 
Jag är så glad att få ha dig i mitt liv, få dig i min vardag. Och jag är oerhört tacksam över att vi har hittat tillbaka till varandra. 

Jag vet att jag sover mitt i sängen, tar mycket plats, suger så hårt på min underläpp att det kan låta, att jag ofta somnar på din arm så den också somnar och domnar bort och ligger typ på dig orörlig.  Men det är för att jag tycker om dig så mycket, för att jag känner mig trygg. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0