Första fakturan skickad

Min dag har sprungit iväg, precis sådär som det alltid blir på måndagar. Har jobbat på med allt möjligt på HK och just nu är jag hos min revisor. Med ginagina AB, Gud så mycket grejer det är att komma ihåg och hålla reda på. Jag sa det till Henrik häromdagen att jag måste skapa en arbetsplats för mig i vårt gästrum hemma. Det behövs garanterat. Så jag får försöka ta mig till Ikea i helgen för lite idéer. Det funkar inge bra att jobba i timmar från sängen utan ryggstöd och sånt där. 

Nu har jag skickat iväg första fakturan, as cool känsla iaf. Heja mig! 


Ikväll ska jag på paneldebatt med stadens politiker. Ska bli mycket intressant! Känner mig dock som bomullshuvud på grund av all ny information! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0