Måndagsmys och lite depp

Måndag. Min dag har bara sprungit iväg. Började med ett inspirationsmöte för Trampolinen som jag jobbar med på Handelskammaren, skulle inspirera och coacha 4 företag som snart ska träffa sina skolklasser. Alltid lika roligt, det är bara det att jag alltid kör gärnet och så blir man lite trött efteråt.
Eftermiddagen har bjudit på kontorsjobb och mys på kontoret. Även fast de är mörkt och lite dystert ute så piggar det upp med ljus i härliga färger, sen givetvis njuter vi alla av dem fina blommorna vi fick på invigningspartajet av medlemmar och samarbetspartners. Man blir lite bortglömd.
 
Ikväll blir det middag och promenad, skönt att få rensa huvudet lite. Känns som om jag har lite mycket just nu, hinner liksom inte riktigt med att leva. Men så får de vara, allt blir ju mycket bättre. 



Något man ska passa sig för som jag gjorde här om dagen var att titta tillbaka på sommaren och fina stunder och bilder. På familjen och mitt liv. Tittade tillbaka på lägenhetsbilderna från i våras när vi renoverade, varje dag hur vi stod där och pysslade medan våren blommade ut. Jag kan sakna det ljusa så mycket, jag måste passa mig så jag inte deppar ned mig nu när mörkret kommer. Jag bara älskar vår lägenhet. Den är fantastiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0