Fulla dagar

Man skulle kunna säga att jag snart är en färdig snickare/arbetsman. Vi jobbar ju jämt. Ikväll efter jobbet åt vi snabbt och åkte iväg till lägenheten och körde gärnet. Jisses. 

Nu började jag titta över morgondagens schema. Jag har en galet full slut på veckan. Hela dagarna är smockade. Lite för mycket på mina axlar men de löser sig nog. Imorgon är det jobb och sen alumni, regionala UF mässan i Västmanland! På torsdag fortsätter den sen är det Guldstänk! Årets företagargala här i stan. Då blir de jobb långa dagen och fredag är de jobb och renovering.
Och nej vi jobbar inte i ihjäl oss i lägenheten de är bara de att vi vill hinna med så mycket som möjligt. 

Tur att vi är ett bra team jag och älsko.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0