Hur är det med hygien?

Det är lördag och jag är påväg mot Uppsala. Ska träffa fina Simona för en heldag med julklappshandling, fika, babbel och mys. Mycket trevligt ska det bli. Jag har längtat efter den tjejen. 

Jag kan tycka det är mysigt att resa, särskilt när resan är mellan en timme till max 3. Förutom när man hamnar bredvid någon som luktar illa. Som nu. Jag är parfymallergisk och det är någon som har så stark parfym (som jag aldrig hade valt och som nästan luktar gammal mysk kattpiss) att jag funderar på att flytta på mig. Jag tror personen tyckte att det var en bra idé att begrava sin svettlukt med halva parfymflaskan..  Men annars så, resa är egentligen mysigt ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0