Mycket roligare om man är två

Söndag, jag har redan varit vaken i nästan 3 timmar. När Henrik kom hem från jobbet så var han som ett utslaget barn, det var bara för mig att servera honom middag, mys och en film. Sen somnade han vid 21.30. Gullig kille. Efter lite kvällsläsning släckte jag vid 22 tiden och vi sov till klockan 8 imorse. Eller Henrik sov till nio. Det är typ 11 timmar. Gissa vilken tjej som är utvilad? :) JAG!
 
Idag är jag också ensam, jag och fina Josefine pratade om att ses så jag hoppas hon kommer över. Jag har ingen plan, men tänkte pyssla lite här hemma och sen baka tills nästa vecka. Då ska vi ha lite inflyttningsfika för Henriks släkt, (har ingen här i stan att bjuda hit..)

Kanske skulle man ta tag i ett projekt som att rensa ur garderoben, skåp m.m.? Lite sugen på pyssel!
 


Här kan ju jag ligga och fundera i nattlinne tills jag bestämmer mig :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0