Annandag påsk

Henrik och jag vaknade kvart över 8, första känslan var om jag var pensionär. Vem vaknar pigg kvart över 8? 
Jo jag. 
Det ä måndag vilket betyder invägning för oss båda. Jag tänker inte ursäkta veckan men jag tänker berätta att jag och Henrik också haft lite påskmys så som godis, färskpotatis och lyxiga frukostar. Men vågen visade endast 10 gram mer än förra veckans vikt. Det var skönt tyckte jag. 

Henrik gick mot lägenheten redan kvart i  nio för renoveringen (ska göra belysning i köket!!!) och jag hängde på med en morgonpromenad. Över 6 km under en timme får vara OK utan frukost i magen. Nu blir det frukost i solen sen packning! 



Öster Mälarstrand 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0