Mitt liv just nu

Okej, jag ska uppdatera er om livet. 
Livet går bra, jag blev riktigt hösttrött för någon vecka sen, mest berodde det på kylan tror jag. I helgen tinade jag upp en del av det fina vädret. Jag saknar D-vitamin och ljus och jobbar på en lösning för problemet. 

Jag jobbar mycket nu, men de hör nästan till hösten, jag gillar det. Mitt jobb är utmanande och roligt. Jag träffar mycket människor och får varje dag på något sätt kliva ur min komfortabla zon. 
På det privata jobbet, alltså mitt egna startup så kan jag tyvärr inte riktigt dela med mig så mycket, det går framåt och varje vecka händer det spännande saker. Bara i slutet på veckan har vi nog en prislapp på plattformen och prototypen, det är ganska ballt. 

När det gäller min hälsa så får jag säga sådär, tröttheten slår ibland ut mitt tålamod men jag gör mitt bästa. Igår var jag på massage och efter det triggades migränen igång så gårdagen bjöd på en kväll i sängen i ett svart rum med örobproppar. 
Jag försöker träna ca 3-4 ggr i veckan och kör relativt hårt. Löper ingenting av vissa skäl utan blir bara gruppträning, Actic är en riktigt bra anläggning och har sköna pass. 
Jag har inte vägt mig sedan 1 oktober, då skulle 20 mjölkpaket bort, undra om något har runnit av mig? Återstår att se i slutet på månaden. Jag har tappat vatten i kroppen och så vill jag bara tillägga att jag älskar mina nya träningsskor. 

Gällande framtid så åker jag hem till min fantastiska familj, har inte varit på ön sedan i juni vilket är galet. Helgen bjuder på god mat och en massa familjemys. Min andra halva stannar kvar i Västerås och bokstavligt talat gör sitt jobb! 

Ja, kag uppdaterar er senare, nu möte i Arboga! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0