Tiden går så fort!

Tiden springer iväg, de är galet! Jag har haft många möten idag, de blir ganska rörigt i mitt huvud att hoppa mellan olika projekt. De blev liksom handelskammaren, gina-projektet, handelskammaren, gina-projektet och sen nu byta av till UF Alumni. Kul är de men de gäller att ha hjärncellerna med sig.
Jag märker att jag jobbar mycket nu, min sömn är viktigare än någonsin och jag har en lite lägre stressnivå än vad jag annars har. Drar mötet ut på tiden och jag blir sen vänder de sig i magen. Jag måste börja bli hårdare de där med tider.. 

Jag har en ganska skön kväll framför mig. Jag och Henrik ska fixa några ärenden, som bl.a. handlar om lägenheten, sen ska jag jobba med UF Alumni sen blir de sovatid. Imorgonbitti har jag möte med Eric Hennerdal som är VD på Create, de ska bli roligt. Nu måste jag iväg, KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0