Mysigt med flyttrensning

Jag har jobbat idag, därav den dåliga uppdateringen. När jag och Henrik landade hemma tog vi tag i lägenheten. Fortsatt och rensa och städa ur saker. Gick igenom hela källarfrådet och rensa ut. Gud, det är mysigare än jag trodde det skulle vara. Vi satte på bra musik, slog oss ner på golvet och gick gemensamt igenom lådor. Ibland skrattade vi alldeles högt om saker som man behållt fast som borde slängas och ibland blev Henrik supersvidig när jag bad honom slänga saker som han ville ha kvar, t.ex. hans kompletta samling av glas märka med Djurgårdens färger och logotype. Jag säger bara att aldrig i livet att de kommer upp i lägenheten. Precis lika tvärstopp som de är för mig att köpa balettkjolslampan från Ikea som jag bara älskar. SkitHenrik!

Imorgon är jag ledig, tillåter vädret blir de sol och bad, annars lite mer plock. På kvällen blir de grillning och ledarskapskväll. Mer om det imorgon, KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0