Ny insikt och ny kunskap, det får mig att gå upp varje dag

Idag är jag otroligt tacksam över att jag tog mig upp ur sängen även fast min fina Henrik låg kvar och var hur mysig som helst.
Jag gick upp ur sängen för att Lena från Nordinspire comnunication skulle föreläsa på vår skola. Gud så glad jag är att jag tog mig upp, jag visste på något sätt att idag minsann skulle jag få en ny insikt och kunskap som jag inte hade. Sagt och gjort. Här sitter jag, efter två timmar med en helt ny vetenskap om sociala medier och ditt egna varumärke. Jag tar verkligen med mig detta till mig själv. Stolt idag för dagens grej: jag gick ur sängen fast jag ville ligga kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0