Lillkusin och busfia som gör saker ändå

Jag kom hem för en liten stund sen, han knappt in innan jag fick ett sjukt bra sms. Jag har fått en lillkusin till! Woohoo. Hur kul är inte det? Alltså vankas det en resa till Finland inom ett år för dop :) Det är så roligt för min kusin är svensk och är döv, är gift med en finsk tjej som är döv, dem har ett barn tillsammans som kan höra och kan både prata svenska och finska bättre än sina föräldrar. Det kan jag tycka är lite charmigt!

Det är så roligt för Henrik säger till mig, "Gina, du får inte ta kort på dig själv i spegeln med mobilen, du påminner om en 14 åring.". Henrik tänker jag, jag använder resurserna jag har tills jag får något bättre, det är väl innovativt och roligt att jag kan ta helkroppskort på mig själv utan att behöva någons hjälp?! Ni får se vad jag har för skal också, två olika outfits i en smäll, effektivt och smart! Tills du min älskling köper en systemkamera till mig inkl. stativ så kommer jag att fortsätta på samma spår. 
Jag vet att det är 7 år mellan oss och att du tycker att det räcker med åldersskillnaden som den är men på pappret är jag ju 20 år, och inte 14 år. Bara när jag tar kort på mig i spegeln. PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0